Kızkardeşime Aşığım

Merhabalar ben serkan. 20 Yaşında yakışıklı bir gencim. Bu sitede yayınlanan hikayeleri devamlı takip etmekteyim ve bundan çok zevk alıyorum. Özellikle de ensest hikayeleri okurken zevk alıyorum çünkü bu yanım ağır basıyor. Biraz sonra okuyacağınız h

Read More »

Üniversiteli Ablam

Her şey ablam nagihan’ın üniversiteyi kazanmasıyla başlamıştı. Biz ailece alanya da otururuz ablam da antalya da turizm ve otelciliği kazanmıştı. İlk zamanlarda ablama para yetiştiremiyorduk ablam yurtta değil özel olarak tek başına evde kalıyordu ma

Read More »

Doktor Hülya Ve Hemşire

Ben size daha önce akrabamız olan hülya ablayı nasıl siktiğimi anlatmıştım. Şimdi de onu ve onun yanındaki hemşireyle birlikte yaptığımız seksi anlatacağim. Ben hülya ablayı sikmeye doyamadım. Fırsat buldukça sikişiriz. Yanında çalışan bir hemşire va

Read More »

Anneme Sevgili Bulmuştum

Ben metin. 21 Yaşında üniversite öğrencisiyim. Ve ailemin tek çocuğuyum. Annemde 38-40 yaşlarında 2 yıldır dul bir kadın. Annemle gayet

   rahat bir arkadaşlığımız vardır. Bir gün annem "metin biliyosun ben iki yıldır yalnız bi

Read More »

Lolita Kardeşim

Merhaba ben 23 yaşında yeşilgözlü istanbulda oturan birisiyim. Bu siteye ilk girdiğimde çok şaşırdım ama sonra epeyce eylenmeye başladım ve başımdan kardeşimle geçen olayı anlatmaya karar verdim. Kardeşim adı sema. Daha 17 yaşında lise 1`e gidiyo

Read More »

Dokunmak Herşeydir

Ben 21 yaşında hayata hep neşeli yönleriyle bakmaya calışan bir bayanım. Sizinle, ben ve abim arasında gecen hikayemi paylaşmak istiyorum. Abimle hep arkadaş gibiyizdir. Abim 24 yaşında oldugundan birbirimizle herseyimizi paylaşır ve birbirimize hep

Read More »

Olgun Hastası

Başımdan geçen ve hayatımın akışını değiştiren olay ben orta okula giderken oldu-şu an 34 yaşındayım-\naynın zamanda aile dostumuz olan münevver 47 yaşlarında balıketi acaip seksi bir bayandır.otururken bacaklarını dikizleyerek başlayan dürtülerimi

Read More »

Amcamla Film İzlerken

Merhaba, Ben yirmi yaşında, kumral ve oldukca seksi bir bayanım. Amcam la yasadıgım hikayemi sizlerle paylaşmak istiyorum. Tüm cocuklugum suresince

   amcamı kendime hep yakın bulmusumdur. Kendi evimizde yada onun evinde hep yan

Read More »

Kız Kardeşim Saxo Çalıyor

Herkese merhaba. Anlatacağım hikaye tamamen yaşanmış bir olaydır. Ben 19 yaşında bir gencim. Adım ferhat. Anlatacağıım olay 3 yıl önce

   gerçekleşti. O zaman kız kardeşim mehtap 16 yaşındaydı. Kardeşim sarışın 1, 65 boyunda cok sex

Read More »

Dumur Durumu

Merhaba, ben sibel. 19 Yaşındayım. Istanbulda oturuyorum. Ceyhun isminde bir ikiz erkek kardeşim var. Babamın işi dolayısıyla annem ve babam her hafta izmire giderler. Onlar gidince ceyhunla ben de manitalarımızı eve atar, sex parti yaparız. Yine

Read More »

Karşı Komşunun Kızı Ve Annanem

Ben o zamanlar henüz daha 17 yaşındaydım ve karşı komşunun kızı ise 16. Birgün annanemin evine gittim ve o kızda ordaydı. Annanem ben pazara gidiyorum dedi ve gitti. Ben de bunu fırsat bilerek hemen kızlan sex hakkında konuşmaya başladım ve en sonund

Read More »

Küçük Baldızım

Benim hikayem küçük baldızım hakkında. Eminim çok beğeneceksiniz. Olay küçük badızımın bize geldiği bir gün başladı. Kendisi 16 yaşında ama yaşından çok daha olgun ve seksi bir kızdır. Akşam hep beraber otururken benim baldız ablasına yani eşime

Read More »

Annemin Dostu

Slm. daha önce yazmıstım ve devamınıda yazmama rağmen zannedersem yayınlanmadı yada elinize ulasmadı.konum annemin dostu ile olan ilşkisiydi. teskereden yeni gelmiştim, evde durmaz arkadslarımın yanında olurdum.Yine böyle bir gün evden acele ile

Read More »

İntikamımı Aldım

Bu hikaye yaşanmıs bir hikayedir. Önce kendimi tanıtıyım 1. 85 Boylarında esmer biriyim. karım ise 1, 78 boyunda sarısın bakmaya

   bile kıyamıcanız cillop gibi bi manita. Bundan 5 yıl once isten izin alıp erkenden eve geldim. A

Read More »

Mutluluk

Merhaba, Bundan iki hafta önce internette emaillerimi kontrol ederken adresime bir emailin geldigini gördüm. Gelen emailde bir seks kulübüden geliyordu.

   Bu klup yeni kurulmuş parasız üye olunuyor istediğin kişileri size hizme

Read More »
istanbulun seçkin Kaliteli beylikdüzü escort bayanları ile Buradan Tanışabilirsiniz.

seks hikayesi

gaziantep escort

izmit escort

porno seyret

porno seyret

izmit escort

mersin escort